ms1.org.ua
homemapmail
Меню Пошук по сайту
Опитування
Яку професію ви мрієте обрати?
Будівельник
Фермер
Військовий (міліціонер)
Бухгалтер (економіст)
Художник
Музикант
Бізнесмен
Спортсмен
Журналіст
Інженер
Артист
Лікар
Менеджер
Науковець
Педагог
Письменик
Пілот (космонавт)
Програміст
Юрист
інша професія
RSS стрічки Рекомендуємо
Український центр оцінювання якості освіти - testportal.gov.ua
Міністерство освіти і науки України
Контакти
13033
Житомирська область,
Романівський район,
смт Миропіль,
вул. Леніна, 45
тел. 9-52-82.
e-mail: mirscl@ukr.net
Погода на тиждень
rp5.ua, Погода в Мирополі
Погода в Мирополі
Статистика
ms1.org.uams1.org.ua
ms1.org.ua
Меню соціальної мережі "У шкільному колі"
Вхід || Реєстрація || Допомога

>>Форум Миропільської гімназії

Загальнодоступні документи для спільної навчальної роботи на уроках інформатики

23.04.2011 08:30
#1
avator
Шевчук Петро Георгійович
Вчитель
Для 8-Б класу_________
Для 10-А класу________
Для 10-Б класу_________
Для 11-А класу https://docs.google.com/document/d/1o8WbTVACSLMVCLFJBHLViONnNaTj34RL_8VHD0qlGo4/edit?hl=uk\\r\\n___
Для 11-Б класу https://docs.google.com/document/d/19Ztf4y9rm0UuryaeVF8itCrJHDJF_ryrN4iYkiN6SBY/edit?hl=uk_____________
23.04.2011 10:49
#2
avator
Олена
Гість
Випускник(учень)
з великоднем
02.09.2011 08:22
#3
avator
Критерії оцінювання
Гість
Випускник(учень)
Рівні навчальних досягнень Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
І.Початковий 1 Учень:
• розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
• знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою
2 Учень:
• розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них
3 Учень:
• має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок
ІІ.Середній 4 Учень:
• має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити;
• виконує елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;
• має елементарні навички роботи на комп'ютері
5 Учень:
• має рівень знань вищий, ніж початковий;
• може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;
• має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері
6 Учень:
• пояснює основні поняття навчального матеріалу;
• може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;
• вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
• має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері
ІІІ.Достатній
7 Учень:
• вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
• може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень;
• вміє виконувати навчальні завдання передбачені програмою
8 Учень вміє:
• аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;
• контролювати власну діяльність;
• самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
• самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
• використовувати довідкові системи програмних засобів
9 Учень:
• вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
• вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
• самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
• може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
• використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей
IV.Високий
10 Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.
Учень:
• володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
• вміє самостійно знаходити додаткові відомості та використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
• має сформовані навички керування інформаційними системами
11 Учень:
• володіє узагальненими знаннями з предмета;
• вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;
• вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
• використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
• вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;
• має стійкі навички керування інформаційними системами
12 Учень:
• має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі продуктивної діяльності;
• вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;
• має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях
02.10.2012 08:50
#4
avator
Шевчук Петро Георгійович
Вчитель
Диск з інформатики 11 (оновлений)
http://shkolyar.com.ua/pdf/disk11.rar
Тут зібрано матеріали в підтримку вивчення інформатики у 11 класі за підруником Iнформатика 11 автори: Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, О.В.Барна
16.04.2017 19:58
#5
avator
Anrykasooxy
Гість
Випускник(учень)
Как вернуть эрекцию

Страх — это последнее чувство, что способен ощущать современный мужчина, но это правда только частично. Не смотря на то, что мужчины и парни многого не страшатся, есть одна тематика, которую парни стараются не поднимать никогда! Речь ведется о мужской силе в постели, одна только мысль о ослаблении которой может напугать любого, даже самого брутального мужчину. Отвратительная экология, плохое питание и иные факторы никак не способствуют усилению здоровья мужчин. О том как можно избегать быстрого ослабления потенции мы будем говорить в сегодняшней статье. Статья была написана по материалам интернет-портала via-sexgra.ru

Страшнейшим врагом мужской потенции считаются вредные привычки. По данным американских исследователей, курящие мужчины занимаются любовью в среднем в два раза меньше своих некурящих собратьев. Табак способствует значительному снижению концентрации тестостерона, это уже было проверено сотнями исследования. А чтобы этот негативный эффект проявился, достаточно курить даже 1 сигарету за сутки. Резко отрицательно сказывается на силе потенции и крепкий алкоголь. Если употреблять по сто грамм 40-градусного спиртного ежесуточно, то через четыре года о полноценной эрекции можно забыть навсегда.

Ещё одним врагом нормальной мужской потенции является малоподвижный стиль жизни. От слишком длительного сидения начинает образовываться застой крови в сосудах малого таза, что и признано непосредственной причиной снижения либидо.

Для профилактики этого состояния вам надо заниматься спортом не менее семи часов на неделе. Полезно будет также время от времени отказываться от личного автомобиля или метро и пойти на своим ходом. Занятия физкультурой очень хорошо влияют на потенцию, отметить первые позитивные результаты можно уже спустя полтора месяца постоянных занятий.

Специальное питание тоже может вернуть потенцию за несколько недель, вы можете <a href=http://via-sexgra.ru/zhenskaya-viagra>химколин купить в москве в аптеке</a> или просто потреблять природные продукты, что благотворно влияют на продолжительность и силу эрекции. Чтобы быть предельно сильным в постели, мужчине необходимо употреблять не менее ста грамм овощей и фруктов за день, а вот прожаренное мясо и слишком жирная пища могут снизить уровень мужских гормонов в крови.

По информации врачей около 90 процентов мужчин питаются плохо, примерно у тридцати процентов из них есть определенные проблемы с эрекцией!

Відповідь

Ваше повне ім'я
Введіть захисний код
захисний код

© 2009-2011 Миропільська гімназія
Valid: XHTML | CSS
admin