ms1.org.ua
homemapmail
Яку професію ви мрієте обрати?
Будівельник
Фермер
Військовий (міліціонер)
Бухгалтер (економіст)
Художник
Музикант
Бізнесмен
Спортсмен
Журналіст
Інженер
Артист
Лікар
Менеджер
Науковець
Педагог
Письменик
Пілот (космонавт)
Програміст
Юрист
інша професія
RSS
Інтернет-портал організаційно-методичного забезпечення дистанційних олімпіад з п
Український центр оцінювання якості освіти - testportal.gov.ua
13033
,
,
,
. , 45
. 9-52-82.
e-mail: mirscl@ukr.net
rp5.ua,
ms1.org.uams1.org.ua
ms1.org.ua
" "
|| ||

>> 糿

Гумор у навчанні

03.12.2013 22:30
#1
avator
Шевчук Петро Георгійович
А що, якби люди керували автомобілями так, як вони працюють за комп'ютерами (розмова по телефону водія та техніка-консультанта з техпідтримки)
____________________________
Технік: Водійська тех. підтримка. Чим можемо допомогти? Водій: Ця... машина у мене не заводиться. Технік: Ясненько. Яка у вашої машини марка, модель і рік випуску? Водій: А я! Я її купив в магазин їздити, звідки мені знати... Технік: Добре-добре, заспокойтеся. Спробуємо обійтися без цієї інформації... (зітхання). У вас є бензин в баку? Водій: Гм... Бензин в баку, кажеш... А як я дізнаюся? Технік: На передній панелі подивіться. Куди стрілка показує, на "Е" або на "F"? Водій: А де передня панель? Технік: Вона знаходиться відразу за кермом якщо ви сидите у водійському кріслі. Водій: А! Бачу. ... т кс ... А тут стрілок багато, на яку з них дивитися? Технік: Дивіться на ту, поряд з якою написано Е або F. Там ще може бути бензоколонка намальована. Водій: Ааа! Бачу. Стрілка показує на нуль. Технік: Як на нуль? Водій: Ага. Прямо на нуль. А ще поруч зі стрілкою написано "х1000". Це що модель моєї машини? Екс-тисяча? Технік: (глибокий подих з закочуванням очей) Ні, це не пальне, це тахометр. Він і повинен показувати на нуль якщо машина не заведена. Стрілка пального зазвичай лівіше і менша ніж тахометр, і на ній має бути написано "Е", потім півколо, потім "F". Водій: Ааа. Бачу - бачу! Стрілка посередині між Е і F. Технік: Чудово! Принаймні ми знаємо що пальне у вас є. Тепер давайте перевіримо акумулятор. Бачите кермо? Водій: Угу. Технік: Натисніть прямо посередині... Водій: (чутно гучне "біііііп" ) ОЙ! Це вона так і повинна робити? Технік: (закочуючи очі) Все нормально, це ваш сигнал. Якщо він працює, значить з акумулятором у вас все нормально. Тепер давайте спробуємо завести машину. Водій: Дик, я кажу що не заводиться. Тому і дзвоню, дубина. Технік: ( скриплячи зубами) І все таки давайте спробуємо знову! Натиснете на педаль зчеплення, натисніть на гальмо, і поверніть ключ. Водій: Ой- ой! Давайте по порядку. Де у мене "педаль зачеплення"? Технік: СЦЕПЛЕНИЯ... Під кермом зліва. Знайшли? Водій: Знайшов. Технік: Тисніть на неї до упору. Так. Тепер бачите праворуч під кермом дві педалі? Водій: Угу. Технік: Ліва з них - гальмо. Натисніть на неї. Натиснули? Водій: Натиснув. Технік: Тепер поверніть ключ в запалюванні. Водій: І як я поверну ключ, якщо у мене обидві руки вже зайняті? Технік: Пробачте? Водій: Лівою рукою я тисну на зачеплення, правою рукою на гальмо, як я повинен вам ключі повертати, питається? Технік: (давиться від реготу). Так, давайте спробуємо спочатку, тільки на цей раз на педалі тисніть ногами. Водій: Ногами? А хіба так можна? Технік: (все ще давлячись від реготу) Можна. Водій: Пробуємо... Ой, а так зручніше... Що ж ви мені відразу не сказали... (чутна метушня). Натиснув. Технік: Тепер повертайте ключ в запалюванні до упору. Водій: А де у мене запалювання? Технік: В основі керма, справа. Водій: Хм. У мене отвір є, а ключа в ньому немає. Технік: Ну так вставте його. Водій: Кого? Технік : ( втрачаючи терпіння) Ключ запалювання! Водій: А як я дізнаюся який у мене ключ запалювання? Технік: ( хапаючись за голову) Це звичайно найбільший ключ на зв'язці. Водій: На зв'язці? Технік: Так, де ви зберігаєте всі інші ключі ... Водій: Ааа! Так я її загубив два дні тому. Так мені ключ треба? Технік: (кидає трубку) Туууууууу.... Водій: Альо, альо?

³

'


© 2009-2011
Valid: XHTML | CSS
admin